
Mit kap a cége a kártyáknak köszönhetően?
Hogyan működnek a fizetési kártyák?

Betéti- és hitelkártyát is szolgáltatunk

Ismerjen meg más megoldásokat
Gyakran ismételt kérdések
Miben különbözik a visszatérítés és a térítés?
A visszatérítést a kártya tulajdonosa kezdeményezi és (nem kötelezően) de az összeg visszaküldésével zárul. A bank feladata eldönteni, hogy a visszafizetés sikeres volt-e.
A térítés egy fizetési műveletet az eladó kezdeményezi. Egy speciális kártyás tranzakcióhoz köthető és elérhetővé teszi az egész, vagy részösszeg tranzakcióját vissza a vásárlóhoz.
Milyen valutákat szolgál ki a kártya?
Ha a magyar határon kívülre kíván terjeszkedni, más valutákat is szolgáltatunk (PLN, EUR, CZK, BGN, RON, HRK, CHF) valamint az egész Európai Unió területén működünk. Olvasson többet a több-valutás fizetésekről.
A kártyás vásárlási űrlap a PayU integrációjával működik, a bolt weblapjának elhagyása nélkül, elérhetővé téve a következő vásárlást egy kattintásra?
Igen, ehhez vegye fel a kapcsolatot a számlavezetőjével a PayU oldalán vagy e-mailben: help@payu.com.